HTML

svédBÚTOR Tuning Blog - IKEA átalakítási ötletek


Mit gondolsz az IKEA bútoraidról?

1. Tömegcikkek?

VAGY

2. A benned rejlő lakberendező / kézműves / asztalos önkifejeződésének lehetőségei?

Ha jelenlegi formájukban még inkább az 1. kategóriába sorolnád őket: itt az ideje, hogy VÁLTOZTASS EZEN! ;)

Fesd át! Szereld szét! Rakd össze másképp!

Csinálhatsz vele bármit, hogy egyénibbé tedd. Egyetlen kérésem van csupán: oszd meg velünk!

Küldd el a munka rövid leírását képekkel illusztrálva az info (kukac) svedbutor (pont) hu címre, vagy töltsd fel a Tuning feltöltése oldalon, és én megjelentetem.
Így büszkélkedhetsz a munkáddal, és segíthetsz másoknak is.

Értesülj a legújabb ötletekről azonnal! Iratkozz fel HÍRLEVELÜNKre!

Tartalom

Friss topikok

Csatlakozz hozzánk!

Bonde, mint konyhai tároló?

2008.07.07. 23:43 bozs

Miért korlátoznánk magunkat Faktum-mal, és Värde-vel, ha a konyha berendezéséről van szó? Márton megmutatja nekünk hogyan készíthetünk tetszetős konyhai felső szekrényt Bonde elemekből!

Bonde könyvespolc, mint vízszintes fali tároló a konyhában

"Fogtam két magas, keskeny üvegajtós Bonde könyves polcot, elfordítottam őket 270°-kal, kicseréltem fehérre a hátlapjukat, és felrögzítettem szemmagasságban a konyha pult felé.

Az ajtókra szereltem olyan nyitó-szerkezet, ami nem csapódik egyből vissza, ha felnyitjuk.

Az egyik konyhai Bonde-t (mert természetesen körbeér a konyhán) visszafordítottuk függőleges helyzetbe, de szintén a falon hagytuk. Levettük viszont az ajtaját, és befestettük feketére. Ebben tartjuk a fűszereinket. Írtó jól mutat! :) "

Gratulálunk, Márton!

Nagyszerű IKEA tuning!

1 komment

Címkék: konyha ikea tárolás átalakítás szekrény felső konyhaszekrény konyhai bonde falipolc

A bejegyzés trackback címe:

https://ikeatuning.blog.hu/api/trackback/id/tr40558069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boe 2008.08.25. 17:47:21

Nem lennék benne biztos, hogy egy függőleges szekrény nagyon szeretne vízszintesben lenni. Aztán lehet, hogy tévedek.
süti beállítások módosítása